متن یه آهنگ بسیار زیبا...و لبریز اندوه...از مهستی.

شاید اگر دائم بودی کنارم...یه روز میدیدم که دوست ندارم...

میخوام برم که تا ابد بمونم...سخته برای هردومون میدونم...

فکر نکنی دوری و اینجا نیستی...قلب من اونجاست تو تنها نیستی...

خودم میرم عکسم ولی تو قابه...میشنوه حرفو ولی بی جوابه...

رفتن من شاید یه امتحانه...واسه شناخت تو،تو این زمونه...

غصه نخور زندگی رنگارنگه...یه وقتایی دورشدنم قشنگه...

مراقب گلدون عطلسی باش...یه وقتایی منتظر کسی باش...

کسی که چشماش یکمی روشنه...شاید یه قدری هم شبیه منه...



نظرات شما عزیزان:

کارولینا
ساعت18:09---11 ارديبهشت 1393
اسم اهنگش چیه
پاسخ: شاید اگردائم بودی کنارم.


کیانا
ساعت2:36---10 دی 1392
اهنگ سیاه چشمون هایده ام خیلی قشنگه. سیاه چشمون چراتونگات دیگه اونهمه وفانیست....
پاسخ: من با این اهنگ که میگی خیلی خاطره دارم...خیلی...


hnTaa
ساعت18:40---15 آذر 1392
اسم آهنگش چیه؟
پاسخ: "شاید اگر دائم بودی کنارم"


hnTaa
ساعت18:21---15 آذر 1392
گاهی وقتا باید کم باشی که کمبودت احساس شه

نه این که نباشی تا نبودنت عادت شه
پاسخ: مواااااافقم! بطور کامل نبودن اشتباهه بزرگیه!


arghavan
ساعت15:51---14 آذر 1392
midooni k manam in ahango khyli doos daram
پاسخ: آره...اون روز تو مدرسه برات خوندمش... :)


=====
ساعت16:20---10 آذر 1392
عالی
پاسخ: مرسی...


ملیکا
ساعت14:42---9 آذر 1392
زبون درازی امروز
پاسخ: خیلیییییییی باحال بود! :))))))))


احسان
ساعت14:18---9 آذر 1392
اپم بیا

ali as
ساعت22:33---8 آذر 1392
خعلی دوس دارم این آهنگو حتی یبار متنشو برای مهدیه (توپولو شیک) کامنت کردم یادمه .
پاسخ: آهنگ خیلیییییی خوبیه...


ريحانه
ساعت12:50---8 آذر 1392
زيبا بود عزيزم .به منم سربزن
پاسخ: مرسی...حتما :)


آرزو
ساعت21:36---7 آذر 1392
اه اه!چقد بلاگفا مسخرست! هرکاری کردم نشد تو لینکا بذارمت!

وای چقد باحاله این آهنگه!تا حالا نشنیده بودمش! حرف نداره
پاسخ: بیخیاااال دختر! خو نشد دیگه حالا! واقعا نشنیده بودی؟؟؟!!! خیلی معروفه!


یاسمن
ساعت15:51---7 آذر 1392
خیلی اهنگ قشنگیه یه پیشنهاد یه مدت بزار این اهنگو پس زمینه ی وب
پاسخ: شاید اینکارو کردم...اگه تو اینترنت پیدا بشه...


احسان
ساعت23:51---6 آذر 1392
قشنگ بود مرسی

ملیکا
ساعت16:58---6 آذر 1392
من خیلی دوست دارم این آهنگو...نمی دونم ولی حس غمگین عجیبی بهم میده..دوسش دارم..
پاسخ: منم... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : چهار شنبه 6 آذر 1392 | 14:57 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.